Frequently Asked Questions

Hoeveel bedragen de retourkosten als ik een artikel wil terugsturen?

Indien je een kledingstuk, accessoires of schoenen terugstuurt, uiterst binnen de 14 dagen, dan zijn de kosten geheel voor de klant. De kostprijs is afhankelijk van het volume en gewicht van het pakje en is volledig op eigen verantwoordelijkheid.

Zijn de prijzen van de webshop gelijk aan die van de Petouche winkels?

Jazeker. Mocht u toch een verschil opmerken tussen de prijzen op de website en die van de winkel, dan is het bedrag op het prijskaartje in de winkel altijd de juiste.

Wat betekent TU en/of One size

Taille unique, dit is één maat voor iedereen. Dit kledingstuk heeft meestal veel stretch of heeft een ruime pasvorm.

Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto.

Ja. We doen ons uiterste best om de kleuren van elk kledingstuk of artikel zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto’s licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere beeldscherm, lichtsterkte...

Kan ik een bestelling annuleren?

Eénmaal de bestelling is afgerond kan je niet meer annuleren, je kan het artikel weigeren door het niet te aanvaarden van B-Post. Wij storten dan de artikelprijs terug als de goederen terug in ons bezit zijn.

Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Petouche?

Ja, onderaan de nieuwsbrief staat een link waarmee u zich kunt uitschrijven.

Kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt.

Nadat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Als u deze niet heeft ontvangen, neem dan contact op via webshop@petouche.be.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Mocht u per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact op met webshop@petouche.be

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Mocht u per uitzondering een beschadigd artikel ontvangen, neem dan contact op met webshop@petouche.be

Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk of accessoire terug te sturen als het niet past?

Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening op voorwaarde dat wij de kleding in perfecte staat en niet gedragen, terug ontvangen, samen met de originele etiketten in de originele verpakking. Als je het artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur, bestel deze dan simpelweg opnieuw in de webshop, zo heb je dan het juiste artikel het snelst in huis.